Multifunctioneel / Verhuur

De Oude Kerk - Naaldwijk

De Oude Kerk is gelegen in het hart van Gemeente Westland, aan het Wilhelminaplein in Naaldwijk. Het monument alleen al is een bezienswaardigheid voor velen. De ambiance en aankleding van de Oude Kerk lenen zich dan ook goed voor multifunctioneel gebruik.

Warmte. Uitstraling. Historie. Het zijn de eerste woorden die u te binnen schieten, zodra u een stap over de drempel van De Oude Kerk zet. Het monumentale kerkgebouw - uit 1472 – is een van de meest markante punten in Naaldwijk. Tegelijkertijd is het ook een modern pand gebleven: onlangs heeft De Oude Kerk een grootschalige renovatie ondergaan. Daarbij is de kerk opnieuw ingericht. Gebleven zijn de monumentale status en de allure, nieuw is een accommodatie die voldoet aan alle eisen die u maar kunt stellen. Er is vloerverwarming voor alle comfort. Ook zijn er speciale voorzieningen geïnstalleerd, bijvoorbeeld voor (kracht-) stroom en voor een ringleiding. Daardoor is De Oude Kerk bij uitstek geschikt voor muzikale evenementen: concerten, of live optredens.

Voor de zaak....

Seminar, bedrijfspresentatie of ander zakelijk evenement? Welkom in een ambiance die met recht helemaal anders is. Tegelijkertijd kunt u aan uw evenement in De Oude Kerk dezelfde hoge eisen stellen die u elders stelt!

...en voor u privé.

Als u privé iets te vieren heeft, kunt u nergens beter terecht. Wát een sfeer. Hier is elk feest bij voorbaat geslaagd. Huwelijk, jubileum, receptie… of u nu een groot gezelschap verwacht of juist een wat kleiner. Er is altijd een accommodatie die bij u past.

Wilt u meer weten over een evenement in

De Oude Kerk?

Vrijblijvende informatie